yey

Nu är man hemma igen då efter en fartfylld morgon vill jag lova. Började med att jag var tvungen att dra ner till marnäs liden en vända för att sedan dra mig vidare till grängesberg och stopet för att kolla in det stället lite granna, ja för det har man aldrig sett förut? haha eller jo ett x antal gånger :P Så börjar på stopet på måndag, spännande spännande:P När man var klar där var det bara att dra in till den stora staden igen för att besöka ams en vända.


Blev även ett besök på skomakeriet för att lämna in min jacka som har sånt där cp tyg i sig så när man tvättar den vill det gärna spricka, VÄLDIGT ROLIGT NOT. men tur det går att laga ;D Sen vidare till posten och posta ett paket, så nu är den påväg också xD. Efter alltihopa så var det bara att dra till classons och möta upp babyfriend som var på villovägar här i staden. så det blev en dampturné med han över halva staden ungefär.


Och nu ska jag slänga mig i soffan en vända och kolla på andra avenyn, orkar inte vänta till ikväll :P måste se det nu haha.   Och sen är det ju fasen sista avsnittet också :O hur ska vi nu klara oss? haha


hörs!


Pöss Huj

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha , okej vad skönt att höra att man inte är ensam om det iaf:D

allt bra med dej eller? :D

2010-05-05 @ 21:58:12
URL: http://emmatretton.blogg.se/
Postat av: Elionore

okej, härligt!!



Haft en bra vecka? :)

2010-05-07 @ 18:21:48
URL: http://tynellelionore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0