Älska Måndagar :P

Idag dumpa skiten ner i brevlådan som man har väntat på. Och jag lovar det var riktigt nice och sky jävla bra var den också :) ja det blir väl ingen nyhet om vad det kan tänkas vara för någonting haha. A1s senaste album såklart, förvånade? hm nej tror nog inte det haha.




Signerat och allt ffs :D


Fint och ha norska vänner ibland som är ut och ser till så att det händer grejer i grannlandet :P och ut och jagar i 3 helger i rad för att jag skulle få albumet signerat :O helt galet, men det tackar jag för :D 


Idag har varit en crazy dag vill jag lova, först var jag och morsan på shopping turné. Sen leka med spöket laban och dampa lös med sahlberg gjorde vi. Innan vi drog ut till nyhammar för att hämta sofias bil, när vi är påväg in till stan så ringer rikard och talar om att han och mini står med soppatorsk i håksberg, så vi fick dra dit och bogsera dom in till stan :P skönt att kopplingen är lagad så man kan bogsera folk utan att kopplingen ska ryka HAHA. Sen dampa lös med dom en vända innan dom skulle ner till micke, men vilket visade sej att dom kom upp till stan igen och fortsätte dampa loss innan dom skulle dra vidare. och då blev det dampning med sahlberg igen och sen även med martin. Och sen hade snutarna lite razzia i bilar också tydligen haha

spännande dag har det allt varit, så får se vad morgondagen har att erbjuda :P


Just ja får se om man kanske kommer iväg till Norge i Januari också :D till bög halden, men vafaen det är nice det också med tanke på vad det är som händer då :) Så det är bara och hålla tummarna på att det blir av ;) men jag har en känsla av att det kommer bli av ;D Men tar inte ut segern i förskott för man vet aldrig vad som kan hända liksom hehe
nej nu ska jag försöka söva lite är jävligt seg i skalet, kanske inte så konstigt eftersom att man inte söv så många timmar i natt precis!

Natti natt :)

Pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0