en helt vanlig dag^^

Dagen idag har man tillbringat den mesta delen hemma faktiskt med sofia, sahlberg och cassandra och med super mario, men snart jävlar har vi allt klarat ut hela jäkla spelet. Bara vi hittar dom försvunna banorna som inte går att hitta :O mysko :O. Fick även besök av rikard och mini som hade hittat ut från skogarna i rämshyttan :P så vi spelade lite då också haha. det enda rätta har jag hört xD Och spelandet fortsätter nog imorgon också skulle jag nog tro :P




Haha jag tror nog att jag håller på och avlider här om jag ska vara helt ärlig haha
Hmm snacka om att det är väldigt ovanligt att se en viss Adams i denna jävla frilla HAHA det är ju så man håller på och skrattar ihjäl sej xD nej fy kort hår ska han allt ha och inte denna jävla mittbena xD tur han har vuxit upp och har insett att hans nuvarande frilla är bäst :P

Fast förr var det inge fel på den frillan som han hade, men i dagens läge väldigt mycket HUMOR xD

Nej fy tusan nu kallar sängen :)

Natti Natt :)

Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0