grejar

Nu har jag allt varit uppe på vinden och letat rätt på kartongerna så nu är dom här nere, så blir väl att gå igenom det och kolla vad man har för grejer. Men har kastat upp julstjärnan i fönstret nu i alla fall, så det börjar ju ta sej haha.




fasen vad duktig jag är :P då är det bara resten kvar haha. Men det är ju jag så vem har sagt att man har bråttom xD Nej då ska försöka hinna med så mycket som möjligt innan det är dags att dra sej till jobbet ikväll :)

Grattis till Anna och Sofia som fyller 8 år idag också :) Men som jag skrev i förra inlägget så var vi ju upp igår och firade dom:)




Deras fina tårtor som coffes morsa hade gjort till dom :)
Nej tillbaka till julstöket haha xD

Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0