Imorgon är en annan dag :P

Jobbet idag gick skit bra, skönt att sätta sin fot där igen vill jag lova hehe. Men när man väl klev in där imorse kändes det nästan som om det var igår man var där :) Så jag och chefen kastade fram frukosten, och sen satt vi och pimpla kaffe och snacka skit i typ en timme :P varför ska man ha bråttom här i livet? haha Men sen var det lika bra och köra igång och göra allt som skulle göras :) 

Annars har man fasen hunnit med en hel del idag, Jag sofia och anton var ner på stan och drog några vändor innan vi drog upp till skolan och hämta mini och drog ner till crille en vända, för mini skulle hämta något där. Sen drog vi fyra nötter upp till mej och spelade lite, så nu har vi bara en bög bana kvar på det förbannade spelet :P sen jävlar har vi varvat skiten xD Dammsög lite granna också ^^. Jag och morsan drog till berget och hälsade på syrran en vända. Lekte lite med loukas på nattkröken, så vi gjorde stan osäker en vända haha, innan Jag plockade upp sara och drog iväg till smedjebacken. Så nu är man äntligen hemma igen och ska väl försöka söva.

Eller ja, jag måste ju faen ringa mr Karlsson en snabbis också kom jag på hahaha så lika bra och göra det nu innan man måste dö :P

Sen är det bara och ladda inför morgondagen xD hm eller idag heter det ju när klockan typ är halv fyra på morgonen haha NICE :P

Natti natt
Pöss huuuuuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0