Lilllördag :)

Dagen dag har varit nice :) började dagen med en liten promenad med daisy innan jag drog ner till anita för att träffa cathrin och blev där ett tag och snackade lite skit bara :) Sen bar det iväg hem för att fixa lite käk och så för att sedan dra iväg ner mot stationen och plocka upp lilla johanna som anlände till stan och dampa loss med henne runt hela stan, får väl erkänna då att det är lite roligt med snö haha. fast bara lite (A).. Dumpa johanna och drog iväg till classons igen för att möta upp rikard och sen dra vidare hem till mej så han fick duscha lite eftersom han inte har orkat elda :P det är ju sååååå jobbigt :P aja men men man ställer väl upp för babyfrienden liksom haha. Sen blev det att dra ner mot staden och plocka upp brorsan och dra några varv på stan och snacka lite skit bara :) trevligt trevligt :)

Just nu sitter jag och snackar med min bagge vän :) och det är spännande vill jag lova haha. och om det finns pengar och allt så ska hon och jag förmodligen på ett litet äventyr haha :D men vi bara gillar läääget. det skulle fasen vara riktigt jävla roligt om man får säga det själv hehe :) Så vi får väl se hur det blir med det, annars så kommer det ju flera tillfällen i livet ;D

men snart blir det till och nanna lite kudde :) så man kan börja styra upp morgondagen :)

Pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0