seeeg

Då var denna helg över igen då och en ny vecka har börjat. Helt sjukt hur fort det går, är nästan så att man knappt hänger med i svängarna själv haha...

Åkte hem till cathrin i lördags innan det var dags att börja jobba, så vi drack kaffe och snackade lite skit, innan vi började kolla på kommissarie späck hm ja vad säger man om den filmen då? haha ganska världelös xD men med lite humor HAHA. Jobbet gick kanoners anlände till stopet vid nio så då var det bara att sätta igång med att börja göra iordning inför kvällen. Sen satt jag och philippa och snacka lite skit bara tills det var dags att börja och folket ramla in. Tiden gick skit fort, och hux flux var klockan tre och vi var klara och jag fick dra mej hemåt.


Kom hem runt halv fyra så stupa i säng och försöka sova lite eftersom att man skulle upp vid sju igen för att sen börja jobba vid halv nio igen haha.Så blev typ 2 ½ timmes sömn den natten. Men var fasen ganska pigg för att vara jag och att ha sovit i så några timmar. Men frugan ringde och kolla så att man var vaken vid en sju :) och sen vid en halv åtta ringde sofia och kollade läget haha xD

Men idag är det måndag men känns som söndag :O och idag är jag ledig, så snart blir det frulle far magen skriker här :O så det blir tyst på den xD Sen ska jag skjussa lilla mamsen till smb en vända runt tolv halv ett tror jag det var. Annars blir det att röja det sista här hemma eftersom det inte blev av igår direkt var lite sliten om man säger så haha.

Men imorgon är det jobb igen :)

Pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0