sövtajm

idag har man varit duktig och tvättat och grejjat :) När man äntligen var klar med tvätten och hade kommit upp och slängt sej på soffan för att ta det lite lugnt en vända, så ringer rikard och tycker att jag ska hänga med han, micke och jon till ställdalen. Då var det bara att slänga sej upp och hoppa ut eftersom att dom nästan var här redan. När vi kommer till ställdalen åker vi upp till helen och peter, snacka om att världen var liten haha trodde inte att rikard kände dom precis, men tydligen haha. Och där inne i huset var det som vanligt, inte varit där på nått år ungefär, men samma gamla dårhus.se HAHA



Rikard får väl stå för bilden då :P


Var en lättnad när vi åkte där ifrån vill jag lova haha, döv han man bli på köpet också eftersom att peter har svårt att prata i normal tonläge haha herrejösses xD


Och nu mina håriga vänner ska jag fasen ta och lägga mej och försöka söva, trött som ett as och känns skönt att försöka komma i säng i vanlig tid för en gångs skull, som man kanske inte har varit så duktig med den här senaste veckan haha. men vafaen man lever bara en gång så xD


Sova var det så man hinner och orkar med allt som ska göras imorgon :P

pöss huuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0