tjolahopp

Idag har man hunnit med lite granna, började med i alla fall att man tog det jävligt lugnt tills sofia anlände till stan så vi körde ut hennes bil till nyhammar. Sen efter det drog jag hem till morsan och käkade lite mat, och hjälpte henne med att dra lös lite kablar i hallen, eftersom att hallen ska börja fixas xD så nu är det bara att sätta igång ungefär när det finns tid :)


Drog och hämtade sofia en vända och åkte runt lite och snackade bara:) När jag kom hem var det bara upp på vinden och kolla om man hittade julsakerna. Hittade en kartong och insåg att resterande stog ännu längre in i röran. Och kände att jag inte orkade dra runt på allt då, så tog ner den och hoppades på det bästa. Men hade man tur? hm nej där i låg grejerna som jag inte ska ha fram i alla fall haha. Så får upp och fixa detta imorgon istället :)


Så började hänga upp gardinerna, det är ju en början :)




kör på dom där i år haha men det blir nog bra när allt blir klart :) men nu är dom uppe i alla fall, bara köket kvar sen då :)


Kom på idag att jag måste ju fasen köpa ny vardagsrums matta :P för den jag har nu den passar liksom inte riktigt in. Så ska väl ta och kolla in det då någon dag och kolla om man kan hitta en schysst jäkel som passar bättre. Men jag vet ju vad jag är ute efter så det är bara och kolla vart dom kan tänkas sälja en sådan någonstans xD


Nej nu blir det sova, en dag imorgon också med massa planerat. Får se hur mycket man hinner med av det, men förmodligen en hel del :)


natti natt


pöss huuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0