Onsdag

Igår som sagt var det samling på classons, ramlade in runt 15 bilar och en lastbil xD Sen kom även tidningen dit och vad lyckas sofia med då :P Jo att hon och jag får hedersplatsen på bilden HAHA och dom andra står bakom. Jadu säger då det, då är man väl snart med i tidningen då haha nice :P







Efter allt detta blev det att dra iväg och gå på lysmasken, ibland är man riktigt duktig haha. gick även spökvandringen :P jävlar vad rädda vi blev :O eller inte xD kunde ju ha blivit haha...


Nu blir det lite java och en cigg sen är det väl lika bra och styra upp livet lite granna med att diska, plocka undan lite saker som har lyckats letat sej fram och inte hamnat där dom ska vara :P sen måste jag nog fasen färga håret lite granna^^ får se hur långt jag kommer innan sofia slutar :) för då blir det väl äventyr igen skulle jag nog kunna tänka mej :P


Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0