Tisdag!

Idag har jag bara varit hemma, varit ganska skönt på ett vis känner jag. Har fått en hel del gjort, även rensat garderoberna, så nu är alls skit i dom borta som man aldrig kommer att använda eller nått så varför ha kvar det och låta det bara ligga och skräpa och ta en massa plats? Nej nu fick det vara nog så nu åkte det ut haha. Det som är kvar är det där jävla skåpet där det ligger massa grejer i :O men kanske börjar lite smått med det snart? bättre och börja, då händer det ju något i alla fall haha. aja det visar sej hur det blir ;D

Efter att jag hade käkat så råkade jag visst lägga mej ner en vända :P och det kanske man inte skulle ha gjort, för man lyckades väl somna i någon timme. men ändå så var det skön och behövligt tror jag. Nu har man ny energi och kommer även kunna söva i natt känner jag också så det är ju tur det xD

Ja vi har lite planer på g angående nästa månad haha det kommer bli nice ;D får vi ju hoppas i alla fall :P

Och föresten med att rensa garderoben och det kom det fram massa andra kläder som inte tillhörde mej :P ni som vet med er att ni har kläder här vet vart dom finns haha

Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0