Today is the day

Måndag igen tycker att veckorna bara springer iväg. Men idag är det fasen inte vilken måndag som helst xD A1 släpper sitt första album på 8 år :D nice, den kommer snart hem i brevlådan :P eller ja får ta det i slutet av denna, med tanke på att det har varit lite utgifter denna månad. och måste ju ha pengar kvar tills man får nya så. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;D har jag kunnat stått ut i 8 år kan jag nog hålla ut några veckor till :P haha

Äh nog om det :P

Ny vecka innebär att imorgon ska jag åka till volvo med lilla bilen så den får träffa docktorn på onsdag xD så man kanske kan få sej en frisk bil :P jobbigt när han ska vara sjuk :P Sen måste man ju även upp till borlänge mot slutet av veckan när farsan har kommit hem så man kommer in i garaget och kommer åt vinterdäcken. Lika bra och kasta på dom andra två, eftersom jag redan har två på HAHA sen får jag inte glömma bort skolan och upp dit och kränga om två av sommardäcken så dom är klara, så man slipper tänka på det sen :) har säkert glömt massa annat:P

Gårdagen var man ju som sagt hemma hela dagen och bara slöade :P och inte lyfte ett finger typ, var jävligt skönt vill jag lova. men efter gossip girl så kom sofia och hämta mej så drog vi ner till classons och träffa nötterna där nere. tills jag, sofia och sahlberg drog iväg på äventyr haha tjofftjoffar hit och dit. jaga brandbilen och vette fasen allt vi han med :P men vad gör man inte för att styra upp en seg och trist söndag :P och idag får vi se vad som händer :D

Pöss huuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0