yey

Helgen har gått och man har överlevt den konstigt nog haha nej då xD

Fredagen var man hemma och tog det lugnt tills det blev dags att röra sej mot rämshyttan och hem till rikard ett tag innan han och mini skulle med in till staden och häva massa öl tydligen haha. Och att åka med dom in till stan kan ta 200 år ungefär eftersom dom skulle till massa skogs ställen först :O  haha men efter mycket om och men kom vi äntligen in till stan igen och jag släppte av nötterna för att dra vidare upp på stan och träffa lilla kusselitooo daniel som hade hittat från borlänge och hit :)


På lördagen när man vakna och hade hur mycket energi som helst tog jag mej i kragen och städade satan. Har man haft daisy på besök i några dagar så är det hundhår överallt typ haha. så slog på stort och dammade, dammsög och torka golven, och även tvätta alla mattor och ja det mesta som gick och tvätta tror jag haha. Bra skönt när det var klar och inga hundhår kvar, som skulle sätta sej i näsan och jävlas :P efter att jag varit duktig och gjort det, drog jag ner till morsan och bara var där och döa :) och bra skönt att ha lite omväxling ibland känner jag.




Söndagen blev att vakna till liv och sen kom sofia och hämta mej, och vi drog ner till donken för att möta sara och dom för dom var där, sen blev det lite skogsäventyr en vända innan jag och sofia drog oss mot borlänge för att vara där till på måndagen då vi skulle till vansbro för att besikta hennes bil xD


nej nu blir det nog till och göra något vettigt, här kan man ju inte sitta hela dagen :P


Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0