Ludvika

Börjar bli dags att lägga sej och söva så man kommer upp imorgon och kan ta sej iväg till skolan i någorlunda tid och snacka med dom där. För eftersom ams är störda och man tydligen ska gå på utbildningen i typ två månader bara:O så skiter jag i detta och slutar, varför gå två månader? när jag ändå tänkt gå där sen när jag blivit 25 och ta hela, då får jag ju ändå bara göra om det jag har gjort nu. då kan man lika gärna vänta med det. Och jag snackade med dom innan jag började om jag verkligen skulle få hela när jag var under 25, och då sa kärringen ja, men sen stod det nå annat på min handlingsplan när jag fick hem den, och självklart var det handlingsplanen som hade rätt. jävla idioter så man har ju varit sådära jätte glad vill jag lova. men men så imorgon kommer man hem till lilla ludvika igen och blir kvar där :P sen får vi se vad som händer ;D





igår var man hemma vid larsa och dampade loss och färgade även håret på han och det blev nice :) inte så konstigt eftersom att det var jag som färgade det på han haha
var även till statoil en vända igår kväll och träffa morsan och brorsan som var här uppe i borlänge och yrde runt :P

så imorgon innan man åker tillbaka till ludvika så ska jag förmodligen klippa mej en vända när ingegerd kommer hem och sen hämta upp larsa och ta med han och katten till ludvika :) sen blir det nog allt att dampa loss med bästa spöket laban :D då vet man aldrig vad som händer så bara att hålla i hatten om man vill överleva :P


Blir även att träffa nathalie en vända och snacka lite skit och så innan man drar sej tillbaka. Jävla rolig brud det dära haha diggarna skarpt :)


Nej fy farao nu får det allt bli sänga och söva lite innan klockan ringer och man kommer vara död som ett as :O

Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0