pricken över i:et

Idag dumpa mina kort ner i brevlådan som jag hade beställt, så det var bara och kasta in dom i ramen och hänga upp den på plats xD fy farao det tar sej ju här på hemmaplan :P då var det bara 3 ramar kvar då vad man nu ska ha i dom :O eller ja 4 blir det, eftersom jag ska flirta lite med brorsan så jag kanske eventuellt får köpa hans :P om jag inte kommer iväg till IKEA inom en snar framtid. Det vet man ju inte heller så :)






Och angående inlägget under så när albumet släpps så har jag en snäll vän i norge som kommer köpa den till mej också när hon ska köpa sitt och sen skickar det till mej, härligt xD lääängtar haha



Nej nu ska jag nog ut och rasta lilla bilen en vända och ta mej en tur till statoil och köpa lite cigg och sen kolla om det kanske finns en tvätt tid imorgon :) Har ju lite och göra imorgon eftersom man sticker iväg på fredag och blir borta hela helgen. Så då kan man lika gärna passa på och tvätta det lilla som ligger i tvättkorgen så försvinner det också^^


Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0