woopwoop

Idag fick vi våra kläder :D så på tisdag ska man ut i köket och visa vad man går för SPÄNNANDE och jag lääängtar ;D Snart är det äntligen helg och man slipper denna dryga vecka med bara massa teori, för härdanefter kommer det bara att vara på måndagar :) nice

När jag slutade drog jag till kupolen och plockade upp morsan för att göra mej ett litet besök i ludvika och träffa bästa spöket laban som var 1000 år sedan man såg :O fy farao hur har man överlevt egentligen? ett under haha xD Men på fredag när man kommer hem igen så får man träffa henne igen, och då får vi nog ta en rejäl damp runda skulle jag nog tro. När man kom tillbaka till borlänge blev det att dra iväg och träffa larsa och kristoffer en vända och härja lite med dom innan det blev dags och göra nå vettigt, typ plugga lite granna. fasen vad duktig jag är haha



Hitta mina bebisar på blocket fy fasen vill ha dom små lurviga jävlarna :D

Nej nu börjar det bli dags och tänka på refrängen^^

Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0