woppidooo

I fredags när man kom till skolan tyckte man att det skulle bli en jobbig dag eftersom man skulle få sitta med huvet i den där förbannade boken som man hade setat med typ hela veckan. Precis när man skulle vara duktig och göra det så kommer Nathalie och säger att jag ska in i köket för jag behövdes där, och då jävlar jubla jag vill jag lova haha. Så blev och byta om och sen in och leka kallskänka för en dag:P gjorde glass och jävulskap^^ är man bäst så är man bäst, snacka om att lärarn lasse blev impad haha. inte lätt när man är född bäst liksom;P


När man slutade bar det av hem till lilla ludvika för att duscha och massa sånt skit innan det blev ut på äventyr med bästa spöket laban. och vi han med både det ena och de andra :) trevligt var det i alla fall :)



Lördagen låg man typ hela dagen i migrän, lagomt roligt? hm not men runt en sex var man på fötter igen och var duktig och pluggade lite innan spöket laban dök upp och det var dags för äventyr igen haha


I söndags eller ja igår då:P så blev det att städa av balkongen lite granna och sen var jag duktig och städade köket :) Blev även och packa igen eftersom jag skulle tillbaka till borlänge xD men först blev det ett besök nere vid morsan och brorsan och hälsade på lite innan man for iväg till grannkommunen igen för ännu en vecka.


Provet idag gick skit bra, trodde fasen inte det, men så blev det :D underbart hehe. fick sluta vid kvart över tolv idag, då blev det och möta upp morsan vid kupolen innan vi drog till ludvika, eftersom jag hade lite ärenden där idag. Var även hem till frugan en vända och hälsa på där hon var i full gång med och packa ner lägenheten eftersom hon flyttar tillbaka ner till skåne på lördag:O efter det bar det iväg upp till borlänge igen.


Blir fasen snart till och söva, är helt jävla slut, och måste ju vara pigg och glad imorgon när det är dags för ut i köket i skolan och dampa^^


Pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0