yey

Ja då var andra skoldagen avklarad och det har gått bra som tusan :P skrivkramp i fingrarna har man fått också :O hhahaha har nog inte skrivit så här mycket på bra länge vill jag lova eller vem vet ens över hela min skolgång? men det är ju nice. och sen ska vi ha prov på alla 74 frågorna på måndag, så man vet ju vad man har och göra ;D

Fick även tillbaka dom där svenska och matteprovet idag svenskan gick kanon bra men det visste jag ju redan eftersom att man är redan bäst i det, fick typ full pott;D och angående matten ska vi nog inte diskutera alls tror jag HAHA





Efter skolan idag drog jag och Nathalie iväg och käkade lite granna, innan det blev dags för mej och dra och möta upp Larsa, Kristoffer och fellenius :) galna jävlar, så vi drog hem till röööbin och kollade in alla små jätte söta hundvalpar som jag bara ville ta med mej hem :O blev helt frälst i dom och den ena lilla plutten hoppa upp i knät på mej och la sej och söv, så jävla gullig GE MEJ :D Sen kollade vi lite på idol innan det blev dags och begesej iväg. Så nu sitter man här och ska väl ta sej i kragen med det där och söva kanske. Börjar ju bli dags för det :O

Så får väl säga natti natt

Pöss huuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0