deklarerat

Nu har jag varit duktig och deklarerat så nu slipper man tänka på det också maha plötsligt händer det xD

Gårdagen började med att man vaknade med ett ryck och tror nog jag slagit i huvet under natten, för gjorde ett ryck på hemmaplan och röjde undan lite granna, så nu är det bara skiten som ska upp på vinden kvar xD

Efter det bar det iväg till Ludvika gård och hem till Micke och dampa med han och Rikard.

Sedan drog jag och Rikard iväg till Madde och hälsade på en vända innan han fick nå flipp och skulle ner på stan och pierca sej :P så var bara och kasta sej in i bilen och ner på stan så han fick göra det då haha.

Blev även och hämta Spöket laban då hennes bil gett upp sitt liv :O så vi drog till skomakeri en vända och sen hem till morsan.

Drog upp till Borlänge igår för det var dags att byta olja och oljefilter i bilen, tändstiften blev även bytta. Och nu sitter dom nya regplåtarna på också hehe, då kanske snutarna blir glada igen HAHA xD
Avslutade kvällen med food kebabtallrik mumba den satt fint vill jag lova :P

Snart är det väl dags att kasta ihop datorn och börja bege sej mot lilla Ludvika och styra upp livet lite granna :)

aja tack för mej :P


Pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0