Söndag!

Ja det blir ju oftast inte som man har planerat haha. Igår kväll skulle jag ju bara ligga hemma och stirra upp i taket :P vilket jag gjorde fram till en elva då det blev till att hoppa ut i bilen så jag och Sofia drog oss upp till Ulvshyttan en vända där vi skulle hämta Rikard. Men blev visst kvar där ett tag eller två, för när vi kom dit var det typ kalabalik :O 

Så efter många om och men kom vi tre nötter iväg och kunde dra oss in till stan igen. Då var det bara hem och försöka självdö, innan klockan ringde imorse och man var tvungen och stiga upp för att skjutsa hem Rikard som skulle börja jobba vid en halv åtta. Så man kan ju säga att man var bra död hahah. Sen hem och somna igen vilket man inte skulle ha gjort kanske, för när man vaknade andra gången så kändes det som om en bomb tickade i skallen.

så man kände sej väl ungefär sådära HAHA.

men efter många om och men lyckades skiten gå över och man blev levande igen. Så blev ut en vända med Sofia och Sahlberg och pimpla lite kaffe från donken.


Ska väl snart ta och krypa till kojs så man kanske kommer upp i någorlunda sån där tid imorgon så man hinner göra allt som ska göras imorgon, för imorgon hade jag tänkt att försöka ta mej en städ dag, så får se hur långt man kommer med det då innan något annat dyker upp haha. Brukar ju oftast ha en tendens till att bli så :P Förstår inte varför (A) MAHA


Natti natt :)


Pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0