yey!

Då är Julen över då och nu är det bara att börja ladda inför Nyårsafton då :P ahhaha :D


Blev som sagt att fira jul i gränges och på kvällskvisten blev det till att fira hemma vid mej då brorsan hade slutat jobbet :)

Imorgon åker morsan hem till Uddevalla igen och då blir det att tagga Borlänge igen, efter att ha varit i Ludvika i en vecka :O fy faen längesen man var här i en hel vecka. Så ska bli skönt att åka tillbaka till grankommunen igen och upp till dom bästaste och alla deras galenskap dom kan komma på :P

Och på söndag sticker brorsan till Thailand igen också, och jag lovar är inte ett dugg avundsjuk :P funderar på att hoppa ner i hans väska och gömma mej xD mohahhaa
Så snart är det slut på detta år också, och ett nytt år börjar med massa nya utmaningar :D oh yeah kommer nog bli ett sky jävla roligt år :)

nej nu ska jag kasta i färgen i huvet så man blir och se ut som folk nångång :P haha....


Bjuder på mitt snygga julkort jag gjorde till cathrin som blev väldigt uppskattat :P
Och jag förstår na haha ;D vem hade inte blivit glad liksom ;)

Pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0