Besiktade bilen igår

I tisdags han jag nog med en hel del, när man hade vaknat till liv och allt drog man iväg till farmor en vända och hälsade på medans man väntade på att Sofia skulle sluta :) Sen när hon slutat kom hon och mötte upp mej vid farmor så vi började styra upp våra liv. Började fixa det sista på bilen, sen hitta vi Rikards Plånbok i bilen, då var det bara ut till Rämshyttan och lämna den till han, då fick han äran och spänna handbromsen åt mej :P medans jag plocka lös instrumentpanelen och slet ut en lampa hahah xD

Tillbaka till Borlänge och jag drog upp till Ingegerd och käka en vända, innan det var dags att dra sej ner mot kupolen och hälsa på systeryster som ville ha lite sällskap när hon jobbade :)


Och igår onsdag så var man verkligen uppe med tuppen, gick upp kvart i sex eftersom jag skulle besikta bilen tjugo över sju :O var mej en jävla tid också haha men men :) Brassa dit och bilen gick igenom det enda som var va att parkeringsbromsen på högersida är lite urfunktion men vafaen det är väl snabbt fixat, förhoppningsvis HAHA annars var det inget, och inte märkte dom min lilla fuskis som jag hade gjort heller haha :D sikken tur det då ;P

Efter besiktningen drog jag mej ut mot Tuna hästberg och hämtade upp Minii för att sedan dra vidare till Ludvika :)

Var förbannat död igår vill jag lova, söv några timmar på dan, sen blev det en tur upp till Borlänge för att skjutsa upp Crille och Henke. Och sen efter det lovar jag att jag nog fasen åkte hem och självdog :P

Fint skit xD

Pöss hujj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0