rensning :)

Idag jävlar slog det nog slit i huvudet på mej, för började rensa ur gaderoberna. Men lovar det var verkligen välbehövligt. Och inte nog med det, när allt var ute ur garderoberna drog jag fram dom och dammsög och torkade golvet bakom dom :O jag kan visst bara jag vill :P

Sånt där tar fasen längre tid än vad man tror, har hållit på i några timmar och snart är jag klar :) skönt när det är klart i alla fall :) Efter det får vi se vad nästa projekt blir, kanske ta tag i dom där två skåpen som inte är så roliga att öppna? hm ja det visar sej.

Nej göra det sista rycket med garderoberna så det blir klart någongång :)

ett två ett två^^

pöss huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0