Trött som ett as!

Jahapp då sitter man vid denna dumburk igen då, men inte fasen kommer det bli överdrivet länge kan jag tänka. För är förbaskat trött så jag skulle kunna avlida :P Men tur så finns det ju botemedel mot sådant ;) SÖMN min bästa vän xD

Gårdagen blev det till att dra ner på den extremt stora staden vi har för att träffa Janna och dra en fika med henne :D Bra jävla längesen man träffade den bruden ju :O Så det får inte dröja allt för länge till nästa gång tycker jag :)

Idag har man hunnit med en hel del känns det som, började med att man var duktig och diskade lite granna, innan det bar upp till skogen Rämshyttan och hälsa på Rikard en vända eller två och pimpla lite kaffe och snacka lite skit :) När man väl kommer tillbaka till stan är det bara att kasta in morsan i bilen och dra iväg och handla. Sen mot kvällningen när spöket laban kom hem till lilla Ludvika igen bar det iväg ut till Landforsen och fira henne eftersom hon fyllde år igår :) Så blev till att dampa runt lite med henne också :)

Just ja och så ringde min älskade hobo idag också :D fasen var ett x antal månader man snackade med henne sist :O helt sjukt vad tiden går, men var bra nice att äntligen få snacka av sej om allt och ingenting, sånt där som bara vi två kan HAHA tur att ingen hör samtalen ibland, då lär ju folk tro att vi är mer skadade än vad vi är ;P

och snart ska jag fasen ta och slå huvudet på kudden och självdö, för att ladda inför morgon dagen. Då blir det att dra ut och käka på china med lilla mamsen och sen göra ett sky jävla ryck :P

MAHA

Natti natt

pösss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0