Trött!

Trött det är nog bara förnamnet om vad man är idag vill jag lova. Så inom en snar framtid blir det till att dunka ner huvudet i kudden och gå in i drömmarnas värld vill jag lova! Inte blir man piggare av detta förbannade snöandet som inte verkar vilja ge sej heller. Bläää snart spyr jag på snön :P nej jag är inte negativ här inte haha xD


Hmm men men annars idag då känns typ som man bara har tillbringat i en bil eftersom att man har varit fram och tillbaka till Filipstad :P ja en roadtrip sådära är ju nice iblander :) men lagomt roligt när det snöar som jag vet inte vad och folk inte vet hur man gasar, och ska ligga och fisköra så man inte tar sej någonstans, och sen dom där förbannade plogbilarna som verkligen gör trafik stop!

Igår blev det besök hos hemliga molgan^^ och det är alltid lika spännande haha men bra trevligt var det allt :) tror nog alkoholen flödade lite för mycket för vissa haha underhållande och kolla på:P

Nej fy farao nu blir det att dra igång några avsnit av AA och söva, så kanske man kan vakna imorgon och vara pigg och inte död som vanligt! Men imorgon är det ju fredag, och då vet man aldrig vad som händer ^^ så lika bra och se till och få sömn xD

Natti natt


Pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0