God morgon!

Idag är man vaken i sådär god tid, inte sovit bort halva dagen som man gjorde igår haha

Igår drog jag ner till morsan och började måla i hennes hall medans hon är borta. Han nästan måla klart hela innan jag var tvungen och kasta ihop skiten för att bli hämtad av spöket laban då hennes bil hade gett upp sitt liv vid stadshuset. Vi fick igång på den och ställde den vid statshuset, tills Martin kom in till stan!



När Martin kom bar det iväg upp till gränges och upp till garaget och skruva fast lite kablar så bilen ville börja leva som folk igen. In till stan en vända för att sedan dra tillbaka till gränges och träffa jeppe en vända eller två.


Blev att komma hem i någorlunda tid igår :P plötsligt händer det haha


Idag får vi se vad som händer och fötter. Inget planerat så det visar sej vad det blir :)

Och dom där förbannade listan 30 dagarna som jag började skriva om, har jag avslutat, eftersom jag glömmer bort den hela tiden.  så jag ger upp den :P orka orka xD

Pöss huuj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0