Helgen!

Konstigt nog har man lyckats överlevt denna helg också. För denna helg har det verkligen inte blivit mycket sova vill jag lova :O Men har hört att sova är överskattat xD

I fredags blev det till att leka med Sofia och vi körde runt på Martin, Jobban och Tom, tills en sådära tjugo över ett då det var någon som gav upp :P Plötsligt händer det tydligen haha :)
och runt halv fyra på natten eller man kanske ska säga morgonkvisten så började min lilla bil leva och gå både framåt och bakåt xD vilket den inte har velat gjort på typ två veckor. Men nu jävlar :D Jobban slängde sej under bilen och fixa det, så tack så jävla mycket. Ja vem har sagt att man måste fixa bilarna normala tider? ;D Kom hem runt en fem på lördags morgon så då var det ingen ide att gå och lägga sej, eftersom man känner sej själv jävligt bra (konstig vore nog annars haha) så skulle jag inte ha kommit upp när klockan ringde!

Lördagen när jag fortfarande var vaken :P var det bara att dra iväg till gränges och stopet eftersom jag skulle börja jobba halv nio. Slutade halv ett, då drog jag upp till syrran och Jörgen en vända och hälsade på, lämnade även lite grejer som dom skulle ha:) sedan bar det raka vägen upp till Borlänge och hem till Ingegerd för att klippa sej lite granna och sådant.

Blev även att dra och hälsa på kusselito en vända och sen vidare hem till Jonas där han, Minii, Rikard, Crille och Henke var i full gång med och festa. haha var mej jävla roligt vill jag lova, och fick se en hel del konstigheter HAHA var ju nästan så man avled en vända xD Var trevligt så länge det vara tills allt vända och det blev kaos en vända :O men som tur va löste det sej ganska snabbt. Jag Crille och Minii drog till Falun och lämnade Crille för att sedan bege sej av mot Ludvika igen. Först förbi Tuna Hästberg och lämna pratkvarnen nr 1 Minii xD










Kom till stan runt en kvart över två på nattkröken. Mötte upp Sofia och Jobban på Classons. Vidare till Bingo och kolla när Salkan kört fast haha. Fick med oss Martin och Bingo där ifrån så blev att dampa lite med dom innan vi upptäckte att klockan var sex på söndags morgon :O så då var det bara att åka hem och självdö :O

Ja det fick jag för att jag skulle sova tidigt på lördagen HAHA så man kan säga att jag söv jävligt gott när jag somna ;D

jaja eftersom jag är igång tar jag väl söndagen också :P

Vaknade på eftermiddagen av att lilla mamma ringde och väckte mej. Efter det låg jag bara och sega fram tills att jag skulle dra ner till stationen och hämta henne :) Hem till henne och käka pizza och kollade på filmen dag otto haha eller ja började i alla fall innan vi drog till berget och hälsade på syrran och Jörgen :) Fick en liten damp runda med Crille och Robin också haha.


Nej fy farao nu jävlar har jag skrivit en hel jävla bibel så nu får det fasen vara nog!

Tack och hej xD

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0