Isbjörn.se

Isbjörn ja som en sån känner man sej nu vill jag lova :P

Har varit ute och dampat med Sofia, Martin, Sahlberg och Robert halva kvällen :P ganska spännande vill jag lova, och magmusklerna har man då fasen tränat vill jag lova haha... Och sen hade Ludvika en gång en skylt där det stod Västerås på, ja den har ju hängt på tre kvart ett tag, men nu är den helt borta eftersom en lastbil sladda in i den HAHA.

Sen när vi skulle köra hem Martin så körde vi fast HAHA så höll nog på i typ en timme innan vi kom lös :P men så är det när man ska bo i skogen och inga plogbilar hittar dit xD
så snart kommer mina grannar att ÄLSKA mej, för tänker hoppa in i badrummet och dyka ner i badkaret :P värme värme NICE :D

Och efter dykarturen blir det till att ringa brorsan en vända innan man ska slå igen ögona. eftersom han sitter på Arlanda och väntar på att hans flyg ska gå vid halv åtta. Så man får väl vara lite snäll och ringa och underhålla han lite granna^^

Man får ju inte träffa han igen förens om typ två tre månader :O fy farao, jaja hoppas han inte får allt för roligt(A) HAHA när han inte var snäll och bjöd på en biljett så man fick följa med :P 

Nej dyka var det :)

pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0