En Lista

1. Har du körkort? Ja sen 19 Mars 2009
2. Hur många uppkörningar gjorde du? En
3. Drömmer du? Ja det gör väl alla någongång?
4. Om ja; minns du dina drömmar? Oftast så gör jag det, och ibland kan en dröm kännas så pass verklig att man inte vet om den är san eller om det var en dröm när man vaknat
5. Tror du på nåt övernaturligt? Hmm både ja och nej då
6. Om ja; vad: Spöken och sånt där skit
7. Röker du? Ja det gör jag
8. Spara eller slösa? Är nog mer slösa haha
9. Har du investerat pengar? Nej men man kanske borde..
10. Spelar du sällskapspel? Nej inte nuförtiden men när man var yngre
11. Favorispelet? Jadu som yngre var det väl monopol och sånt där skit :P
12. Favoritsemesterställe: Strömstad/Öddö ingen snack om saken
13. Drömresan skulle vara: London Califonien
14. Länder jag har varit till:  Norge, Finland, Tyskland och Grekland
15. Semestertips? Den som inte varit i Strömstad eller på Öddö kan packa väskan och sticka så fort sommaren kommer :)
16. Semestermardröm? Att få magsjuka kanske?
17. Vad skulle du INTE göra på din semester? Ligga och lata för länge
18. Vem diskar hemma hos er? Jag
19. Storhandlar du? Ja det gör jag
20. Är det något du är bra på? Klart jag är det
21. Är du praktisk? Ja det beror på vad det är, men oftast så är jag det
22. Är du teknisk? Beror på vad det gäller
23. Har du besökt nåt nöjesfält? Gröna Lund och Liseberg
24. Gillar du det? Klart som tusan vem gör inte det? :O
25. Favoritkarusellen? Måste nog säga "Stockarna" på Liseberg. Men förr var det nog den förbannade CRAZY ISLAND HAHAHAHA
26. Dusch eller badkar? Badkar såklart
27. Färg på ditt duschdraperi? Rosa
28. Syr du dina gardiner själv? SYR? haha var du rolig nu eller? nej för fasen jag och symaskiner är inte vänner (A)
29. Musikfavoriter / favoritartist: ojojojoj vad tror ni svaret blir? Ingen snack om saken A1 och Ben Adams såklart
30. Tittar på TV: Ja nästan varje dag
31. Hur mycket tittar du på TV? Det varierar en hel del faktistk
32. Äger du nån leksak? Jajemän dom ligger i kartonger uppe på vinden
33. Varför har du sparat dem? Ja varför? Minnen från barndommen och kan vara bra att ha kvar
34. Lekte du med Barbies som liten? Ja det gör väl nästan alla tjejer.
35. Äger du en kamera? ja en digitalkamera
36. Vilken sort?  Samsung
37. Fotografera du mycket? Nej inte så förbannat mycket
38. Högtid du gillar? Måste nog vara Nyår då
39. Har du prestationsångest? Nej det tror jag väl inte, vad skulle det vara?
40. Har du drömt sanndrömmar nångång? Ja det har jag faktiskt gjort och det är lite halv läskigt :P
41. Har du en brevvän? Nej men hade när jag var yngre
42. Dricker du mjölk? Ja det gör jag
43. Varför då? För att det är gott ibland, men då ska den vara is kall
44. Vad anser du om kungahuset? Inget jag bryr mej om precis
45. Läser du skvallertidningar? Har hänt
46. Tror du på allt det står i dem? Nej
47. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Det är väl klart, för vem gör inte det? :P
48. Skvallrar du ibland? skulle jag säga nej skulle jag ljuga, det är något alla gör.
49. Hur kör du bil?  Gasen i botten?
50. Har du ett motto du lever efter? Kanske inte lever efter precis men Ta inget för givet och lev dagen som om den vore den sista :P
51. Öppna en bok du har i närheten? Har ingen bok i närheten, och tänker inte resa mej och hämta en heller
52. Favoritfika på café? Kaffe haha
53. Ljud du hör just nu: nå skit på tv
54. Vad finns på väggarna i rummet du sitter i? hyllor och ramar
55. Har du en bra relation till dina föräldrar? Ja, det har jag
56. Gillar du att betala räkningar? Öh vem faen gillar det?
57. Har du koll på din ekonomi? Ja det har jag, men mer pengar skulle inte vara helt fel
58. Har du vunnit pengar nångång? Ja men inga storvinster på flera tusen kronor
59. Spelar / tippar du på nåt? Nej men har gjort det någongång
60. David Bowie eller Beatles? måste man välja?
61. Favoritämnet i skolan? Det var musik och hemkunskap
62. Världens fulaste ord? Hm funderar. Nej kommer nog inte på något
63. När du svär; vilket ord använder du då? Fan helvetes jävlar
64. Världens vackraste ord? Ja vad kan det vara?
65. När rengjorde du din ugn senast? Det var inte igår i alla fall
66. Berätta om det värsta du varit med om? Jaha vad kan det tänkas vara då? får väl säga när vi var ute och volta runt med bilen då
67. Är du social? Ja det är jag, men ibland så kan det vara skönt att bara vara för sej själv
68. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? Nej det skulle jag nog inte kunna göra. 3000 kan man göra en del för
69. Vad är det mest romantiska du vet? Något som sker spontant kanske
70. Barnprogram du avskyr sen du var liten? Minns inte vad det heter
71. Samlar du på nåt? Nej inte på något speciellt
72. Din värsta ovana? Pilla på det förbannade födelsemärket som jag har på kinden
73. Din bästa ovana? Kommer inte på någon just nu
74. Kändis du skulle vilja vara? Den där förbannade Sara Skjoldnes i alla fall i dagsläget HAHA sen kan man ju undra varför ;)
75. Kändis du skulle vilja vara med? Han som har med hon över att göra ;D Och namnet behövs nog inte nämnas :P
76. Du ångrar att du inte? Gick klart Hotell och Restaurang
77. Du blir glad av? Mycket, min familj, vänner osv
78. Du blir förbannad av?  Orättvisa, tragedier skulle nog kunna göra listan lång
79. Drömjobb? Jobba som kock :)
80. Om du fick 10 miljoner? Då jävlar skulle jag bli överlycklig och inte veta vad jag skulle göra av pengarna :P
81. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon? Ha ihjäl någon
82. Nära-döden-upplevelse? När vi var ut och volta med bilen :P
83. Ditt livs bästa ögonblick? Oj :O hm vette fan alltså :O
84. Bästa tekniska uppfinningen? Mobilen, Datorn och Tv:n tänk om vi skulle vara tvugna och leva utan det?
85. Du kommer till himlen / helvetet? helvetet xD
86. Har du någon bästis? Ja jag har några faktiskt :) och alla är bäst på sina vis :D
87. Beskriv dig själv med tre ord? Störst, bäst och vackrast xD
88. Vad får dig alltid att skratta? När någon gör sej illa haha om inte för allvarligt, skadjeglädje den enda sanna glädjen ;)
89. Har du bra självförtroende? Joda det har jag allt
90. Älskar du livet? Ja det gör jag, och inga planer på och dö än på 100 år
91. Vad önskar du? En hel del, men lycka och framgång
92. Vad tycker du är gott?  Mycket
93. Vad har du för humor? HAHA jadu den är väldigt olika
94. Har du varit fruktansvärt kär någon gång? Ja när man var yngre var man väl kär var och varannan vecka haha
95. Vad ska du göra idag? Ska väl snart sova
96. Vad läser du varje dag? dt.se aftonbladet.se och några bloggar
97. Vad dricker du varje dag?  Kaffe och vatten
98. Senast köpta skiva? A1 - Waiting for daylight
99. Senast film på bio? Twiligth - Eclipse
100. Skriver du dagbok? dagbok? i dagens läge heter det blogg :P så ja det gör jag haha
1. Har du körkort? Ja sen 19 Mars 2009
2. Hur många uppkörningar gjorde du? En
3. Drömmer du? Ja det gör väl alla någongång?
4. Om ja; minns du dina drömmar? Oftast så gör jag det, och ibland kan en dröm kännas så pass verklig att man inte vet om den är san eller om det var en dröm när man vaknat
5. Tror du på nåt övernaturligt? Hmm både ja och nej då
6. Om ja; vad? Spöken och sånt där skit
7. Röker du? Ja det gör jag
8. Spara eller slösa? Är nog mer slösa haha
9. Har du investerat pengar? Nej men man kanske borde..
10. Spelar du sällskapspel? Nej inte nuförtiden men när man var yngre
11. Favorispelet? Jadu som yngre var det väl monopol och sånt där skit :P
12. Favoritsemesterställe? Strömstad/Öddö ingen snack om saken
13. Drömresan skulle vara? London och Califonien
14. Länder jag har varit till? Norge, Finland, Tyskland och Grekland
15. Semestertips? Den som inte varit i Strömstad eller på Öddö kan packa väskan och sticka så fort sommaren kommer :)
16. Semestermardröm? Att få magsjuka kanske?
17. Vad skulle du INTE göra på din semester? Ligga och lata för länge
18. Vem diskar hemma hos er? Jag
19. Storhandlar du? Ja det gör jag
20. Är det något du är bra på? Klart jag är det
21. Är du praktisk? Ja det beror på vad det är, men oftast så är jag det
22. Är du teknisk? Beror på vad det gäller
23. Har du besökt nåt nöjesfält? Gröna Lund och Liseberg
24. Gillar du det? Klart som tusan vem gör inte det? :O
25. Favoritkarusellen? Måste nog säga "Stockarna" på Liseberg. Men förr var det nog den förbannade CRAZY ISLAND HAHAHAHA
26. Dusch eller badkar? Badkar såklart
27. Färg på ditt duschdraperi? Rosa
28. Syr du dina gardiner själv? SYR? haha var du rolig nu eller? nej för fasen jag och symaskiner är inte vänner (A)
29. Musikfavoriter / favoritartist? ojojojoj vad tror ni svaret blir? Ingen snack om saken A1 och Ben Adams såklart
30. Tittar på TV? Ja nästan varje dag
31. Hur mycket tittar du på TV? Det varierar en hel del faktistk
32. Äger du nån leksak? Jajemän dom ligger i kartonger uppe på vinden
33. Varför har du sparat dem? Ja varför? Minnen från barndommen och kan vara bra att ha kvar
34. Lekte du med Barbies som liten? Ja det gör väl nästan alla tjejer.
35. Äger du en kamera? ja en digitalkamera
36. Vilken sort? Samsung
37. Fotografera du mycket? Nej inte så förbannat mycket
38. Högtid du gillar? Måste nog vara Nyår då
39. Har du prestationsångest? Nej det tror jag väl inte, vad skulle det vara?
40. Har du drömt sanndrömmar nångång? Ja det har jag faktiskt gjort och det är lite halv läskigt :P
41. Har du en brevvän? Nej men hade när jag var yngre
42. Dricker du mjölk? Ja det gör jag
43. Varför då? För att det är gott ibland, men då ska den vara is kall
44. Vad anser du om kungahuset? Inget jag bryr mej om precis
45. Läser du skvallertidningar? Har hänt
46. Tror du på allt det står i dem? Nej
47. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Det är väl klart, för vem gör inte det? :P
48. Skvallrar du ibland? skulle jag säga nej skulle jag ljuga, det är något alla gör.
49. Hur kör du bil? Gasen i botten?
50. Har du ett motto du lever efter? Kanske inte lever efter precis men Ta inget för givet och lev dagen som om den vore den sista :P
51. Öppna en bok du har i närheten? Har ingen bok i närheten, och tänker inte resa mej och hämta en heller
52. Favoritfika på café? Kaffe haha
53. Ljud du hör just nu? nå skit på tv
54. Vad finns på väggarna i rummet du sitter i? hyllor och ramar
55. Har du en bra relation till dina föräldrar? Ja, det har jag
56. Gillar du att betala räkningar? Öh vem faen gillar det?
57. Har du koll på din ekonomi? Ja det har jag, men mer pengar skulle inte vara helt fel
58. Har du vunnit pengar nångång? Ja men inga storvinster på flera tusen kronor
59. Spelar / tippar du på nåt? Nej men har gjort det någongång
60. David Bowie eller Beatles? måste man välja?
61. Favoritämnet i skolan? Det var musik och hemkunskap
62. Världens fulaste ord? Hm funderar. Nej kommer nog inte på något
63. När du svär; vilket ord använder du då? Fan helvetes jävlar
64. Världens vackraste ord? Ja vad kan det vara?
65. När rengjorde du din ugn senast? Det var inte igår i alla fall
66. Berätta om det värsta du varit med om? Jaha vad kan det tänkas vara då? får väl säga när vi var ute och volta runt med bilen då
67. Är du social? Ja det är jag, men ibland så kan det vara skönt att bara vara för sej själv
68. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? Nej det skulle jag nog inte kunna göra. 3000 kan man göra en del för
69. Vad är det mest romantiska du vet? Något som sker spontant kanske
70. Barnprogram du avskyr sen du var liten? Minns inte vad det heter
71. Samlar du på nåt? Nej inte på något speciellt
72. Din värsta ovana? Pilla på det förbannade födelsemärket som jag har på kinden
73. Din bästa ovana? Kommer inte på någon just nu
74. Kändis du skulle vilja vara? Den där förbannade Sara Skjoldnes i alla fall i dagsläget HAHA sen kan man ju undra varför ;)
75. Kändis du skulle vilja vara med? Han som har med hon över att göra ;D Och namnet behövs nog inte nämnas :P
76. Du ångrar att du inte? Gick klart Hotell och Restaurang
77. Du blir glad av? Mycket, min familj, vänner osv
78. Du blir förbannad av? Orättvisa, tragedier skulle nog kunna göra listan lång
79. Drömjobb? Jobba som kock :)
80. Om du fick 10 miljoner? Då jävlar skulle jag bli överlycklig och inte veta vad jag skulle göra av pengarna :P
81. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon? Ha ihjäl någon
82. Nära-döden-upplevelse? När vi var ut och volta med bilen :P
83. Ditt livs bästa ögonblick? Oj :O hm vette fan alltså :O
84. Bästa tekniska uppfinningen? Mobilen, Datorn och Tv:n tänk om vi skulle vara tvugna och leva utan det?
85. Du kommer till himlen / helvetet? helvetet xD
86. Har du någon bästis? Ja jag har några faktiskt :) och alla är bäst på sina vis :D
87. Beskriv dig själv med tre ord? Störst, bäst och vackrast xD
88. Vad får dig alltid att skratta? När någon gör sej illa haha om inte för allvarligt, skadjeglädje den enda sanna glädjen ;)
89. Har du bra självförtroende? Joda det har jag allt
90. Älskar du livet? Ja det gör jag, och inga planer på och dö än på 100 år
91. Vad önskar du? En hel del, men lycka och framgång
92. Vad tycker du är gott? Mycket
93. Vad har du för humor? HAHA jadu den är väldigt olika
94. Har du varit fruktansvärt kär någon gång? Ja när man var yngre var man väl kär var och varannan vecka haha
95. Vad ska du göra idag? Ska väl snart sova
96. Vad läser du varje dag? dt.se aftonbladet.se och några bloggar
97. Vad dricker du varje dag? Kaffe och vatten
98. Senast köpta skiva? A1 - Waiting for daylight
99. Senast film på bio? Twiligth - Eclipse
100. Skriver du dagbok? dagbok? i dagens läge heter det blogg :P så ja det gör jag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0