packa packa

Skulle ju vara duktig och städa av köket idag hade jag ju tänkt, men som jag sa inte blev det något av det :P
för var tvungen och dra ner till stationen och rädda lilla Minii sen när jag hämtat han blev det en tripp till Ludvika Gård till Rikard och Micke som var där och i full gång med att skulle bära upp en soffa till Micke. haha spännande xD

Annars har jag fördrivit tiden med morsan, varit och handlat lite och lite sånt där nödvändigt.
så nu återstår bara packandet, och om jag är riktigt duktig så kanske jag börjar med köket. Fast bara om jag är riktigt duktig :P Det är ju det också liksom haha den som lever får väl se hur duktig jag är ;D haha men jag har redan svaret :P

Nej packa var det så allt är klart till i morgon bitti :)


Pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0