rövbil :P

Jag har kommit på att min bil måste verkligen hata vintern och när det börjar närma sej besiktning :P

För förra onsdagen när jag och Sofia drog iväg för jag skulle vara chaffis åt S och T. När vi släppt av dom i centrum i Borlänge så skulle vi iväg på lite äventyr medans dom var på krogen. Och vad händer? haha jo bilfaen sa upp sej själv HAHA Och vid sånna tillfällen är det fasen bra att man har en far i Borlänge så att man kan lösa problemen ganska snabbt :P Slutade med att jag fick sno hans bil. 

Nu står ju i alla fall bilen där den hör hemma på min parkering, och väntar på att få komma in i garaget och bli lagad :) lika bra att den står med tanke på att den verkligen hatar vintern (A). 



Idag har man nog fasen hunnit med en hel del. Varit ut till Nyhammar där jag och Sofia var duktiga och skotta, jajemänsan ni hörde rätt, tro det eller ej men så duktiga var vi faktiskt ;D

Blev även en tur hem till morsan och hälsa på lite eftersom hon sticker till Uddevalla imorgon, eller nej idag blir det ju faktiskt. Klockan är ju liskom typ bara sådära tjugo i sex på morgonen HAHA
Efter besöket hos morsan blev det en tur till saxdalen och hem till bästaste babyfrienden med spöket laban och kolla på film och typ halv söv.

När vi drog därifrån och kom in till stan igen blev det till att dampa med Martin och Robert. Och det har man gjort tills nu :) så nu tänker jag fasen säga upp mej själv och söva lite granna. Känns som om det kanske kan vara bra med tanke på vad klockan är och så man inte söver bort hela dagen ;)
Natti natt alla nötter :)

Pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0