wooooooooooooooop

Idag har man hunnit med en hel del vill jag lova :)

Tvättat och även städat lite granna så nu börjar det bli rent och fint här :P men dom där förbannade julsakerna  har jag inte hunnit med än :O så funderar på om jag ska riva ner dom typ nu eller snart, för det går ju fort xD skönt och få bort skiten!

Annars har jag varit ute med Sahlberg en vända och gjort staden osäker :P Sen blev det även och leka lite med Johanna, var ju ett tag sen så alltid lika spännande när vi sätter den sidan till haha.
Ett snabb besök hos Anita blev det också innan man skulle hem till Sofia och käka, där hon hade gjort hemmagjord pizza xD Sen dampa med resterande som var där Sofia, Anton, Crille, Henke och Jonny! Innan man drog hem och nu sitter man här :P

Ska väl orka hänga upp tvätten också så det torkar ordentligt så man slipper ha den liggandes och möggla :P 

Nej nu är det lika bra och sätta fart så man kan hoppa i sängen någongång och nanna lite kudde. Börjar fasen bli trött :O tro det eller ej men ja det gör jag MAHA

Sen bara för att måste man väl tillägga att ja DJURGÅRDEN spöade skiten ur AIK idag haha sug på den ni era jävla råttor :P

Pöss huuuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0