mohahaha :P

Jajemän nu är det slutspurten på denna vecka, och denna vecka har varit fullt med äventyr med dom bästa :)

Har även haft min lilla skruffsa hemma på besök :) och hon är då verkligen tjock, så väntar spänt på att alla bebisar ska komma någongång :)



Har även hunnit med ett besök hemma hos systeryster:)



Och hennes super grill HAHA xD

Hela helgen lång har det pimplats en massa öl från min sida haha fredagen var vi i Borlänge jag, Rikard och Simon och Stefan. Gled runt lite och sen slutade med att vi var ute och traskade i säkert 2 timmar i lite spöregn och sånt skit innan vi kom fram dit vi skulle, så man kan ju säga att efter den kvällen så har man blivigt en aning förkyld :P men det sket man väl i ^^




Superman :P


Lördag så blev det till att tagga västerås och power meet med Rikard, Simon, Emma, Jonte, Stefan, Sandra och Vivi. Slutade med att man var i sky jävla fint tillstånd HAHA men det hör till har jag hört :P så bara och gilla läget xD hände väl en hel del den kvällen haha men bra jävla roligt var det HAHA ;)

Dagen idag så blev det riktigt lungt vill jag lova en tur ut till Tuna Hästberg med Rikard och Simon annars inte så mycket mer, förutom mot kvällen när vi drog oss ut till Båtstad och kastade oss i gräset och bara låg och stekte i solen och var hel döa, för att ingen orka göra något :P

Men nu ska man allt ta och söva, känns som om det verkligen behövs haha efter denna helg!



Och eftersom man inte vet vem som läser denna blogg, så säger jag så här angående vissa grejer :P säger inget så har jag ingenting sagt :P HAHA  så nu går säkert hjärnkontoret på en del mohahaha :P

Natti natt pöss huuuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0