muppigt värre xD

Då var det väl dags att uppdatera bloggen lite igen då, för har verkligen inte haft tid till att gjort det för det har varit full rulle hela tiden, och sen har jag även legat sjuk också så har inte haft någon ork!

Så vad har hänt sen sist då? 

förr förra helgen så spenderade jag den i Lesjöfors med värmläningarna där det blev en del partyn och även Stoffe fyllde ju 18 år så vi var ju tvugna och fira lite extra xD eller det fixade han och Röbin ganska snyggt själva HAHA...
Annars har man typ tillbringat alla timmar i Borlänge och umgåts med dom bästa, Rikard, Simon, Patrik, Jonte, Stefan, Frida, och Vivi. Så det har blivit en hel del galenskaper kan man säga. 

I fredags drog jag Rikard, Minii, Stefan och Zudden iväg till Säter eftersom det var crusing där, och såklart träffade vi upp resterande av ligan när vi kom dit :)

Ja det som händer i Säter stannar i Säter har jag hört ryckten om hahahha. Men bra jävla ösigt var det, feber och jävlig var man, men vafaen det sket man väl i :P men det fick man sota för på lördagen när man vakna :P va ut och dampa med Simon och Patrik en vända innan jag fick lov att dra hem till Ingegerd igen och lägga mej och sen minns jag inget mer av den dagen utan att jag vaknade på söndag morgon HAHA :O

Fortfarande inte helt friskus, men det är påväg åt rätt håll i alla fall så det är ju ett plus i kanten :P

Idag han man med och packa städa yra runt halva stan och samla in lite grejer, dra några vändor på den EXTREMT stora staden med Cathrin och Bianca :) Träffa Rikard och Zudden en vända. Och även träffa Sofia och Sahlberg. Och såklart brorsan :)

Ja imorgon tar jag mej en road trip ner till Uddevalla och hälsar på lilla mamsen :D Och sen kommer ju även frugan dit nästa vecka också mohahahha xD
så kanske lika bra att söva, jag har ju några mil framför mej imorgon så :) sen när man anländer är det bara att tagga in för fest och börja pimpla öl eftersom att det är fjordfesten där nere ^^ och på torsdag är det DRÄNGARNA xD


Äh god natt och farväl Rövludvika :P

pöss huuujjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0