Borlänge :)

Befinner mej uppe i Borlänge, här har jag varit sen i Måndags kväll :)

Så man har väl hunnit med en hel del dom här senaste dagarna, så snart följer det en hel bibel här hunder ska ni se, eftersom det lätt blir så när man väl börjar skriva haha xD

Måndag: 

Innan jag drog mej upp till Borlänge så var jag iväg och hjälpte Johanna och bogsera hem Lenas bil och det var mej ett jävla roligt äventyr vill jag lova, helst innan vi kom iväg (A) HAHAHA tur ingen såg det :O så går inte in på det eftersom jag lovat Johanna att inte säga något så :P
Tisdag:

När man vaknade var det bara att göra sej iordning för att sedan hänka på Sandra och Emma ner till kupolen och dra några varv där, utan att hitta nå roligt att köpa :P men vafaen då håller pengarna lite längre (A) När vi var klara där hämta vi upp Ingegerd och drog oss ner på stan en vända och uträttade lite ärenden, och Sandra fick äntligen köpa sin efterlängtade glass :P

Drog iväg och skulle möta upp Anna och Sofia som skulle cykla hem från skolan, då kom nötterna Jonas och Jonte förbi så stod och snackade med dom ett tag till nötterna skulle åka och bada :O puckon :P
Han inte mer än hem till Ingegerd igen innan Simon hörde av sej och han, Robin och Patrik var här utanför, så var bara att kasta sej ut igen och in i deras bil och dampa runt. Drog till Idkeberget för dom skulle försöka leka smarta och laga en bil :P men hur det gick tar vi inte här haha. Och vad händer när vi står där ute i skogen :O JO DET BÖRJAR ÅSKA OCH BLIXTRA :| så jag dog några vändor haha xD
Efter flera timmars dampanden med dom drog jag hem till Ingegerd igen för att käka lite och kolla på film med Emma, Sander och Sandra, hinner knappt käka klart innan nästa nöt hör av sej, då befinner sej Rikard här i Borlänge också, så var bara att kasta sej ut igen så han kom förbi och hämta mej och vi drog hem till Emil, Maggan och Stefan ett tag:) Vidare till donken och träffa Simon, Jonas, Patrik, Robin och Vivi som var där och dampa. Sen skjutsade herr Karlsson hem mej till Hagalund så man fick dra in och självdö en vända eller två.

Onsdag:

Drog jag och Sandra iväg till Dollar och allt och gjorde Borlänge lite osäkert ett tag :P var nog överallt och ingestans ungefär. Kom tillbaka till Ingegerd då ringde Rikard så han kom förbi och pimplade lite kaffe och snackade lite skit :)
Sen blev det lite pärlbygge HAHA eftersom det hade lyckats sprutat iväg pärlor i halva vardagsrummet, så vi roade oss med det i någon timme och fixade ihop allt :P
Drog iväg till farsan när han kom hem och pimplade mer kaffe, innan vi drog oss hem och kasta oss framför tv:n och kollade på "alla älskar Alice" När den var slut drog jag och Sandra ut och drog oss några vändor och på en liten turné :P Avslutade med att vi hamnade vid donken där Rikard, Patrik, Simon och Robin stod. Så snackade med dom ett tag innan man åkte hem.

Idag:

upp med tuppen ungefär så kom farsan och hämta mej och Sandra så drog vi till Sunnansjö och släppte av henne och sen vidare hem till Ludvika så jag drog hem och vattnade blommorna och så innan vi drog oss tillbaka till Borlänge. Och här befinner jag mej än, och idag har jag inte gjort så mycket typ bara tagit det lugnt :) har varit riktigt skönt, blev lite grillning på kvällen och dampa lite med Emma och Sander :)

Ska väl snart ta och slå igen mina blååå.
Så man inte söver bort hela dagen imorgon, för imorgon blir det till att tagga Falun mot kvällningne så det kan bli spännande :P annars får vi se vad dagen har att erbjuda xD
WTF sa ju att det skulle bli en hel bibel :P

Just ja vecka 25 ska farsan ner till Göteborg och jobba tre dagar, så då hakar jag med ner så han kör förbi mej i Uddevalla så jag får hälsa på lilla mamsen lite :) nice nice :)

Äh natti natt :P

pöss huuuujjjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0