Still alive

Yeah inte har jag dött inte :P men den senaste tiden har man inte haft tid att sitta vid denna dumburk, har nog varit fullt ös medvetslös var och varannan dag ungefär :P men det är så det ska vara har jag hört hehe.
Så den senaste tiden har man tillbringat i skogen och grann kommunen Borlänge. så man har typ inte varit hemma nått, blivit så att man varit hem och vänt ungefär ^^ 

Så nu känns det lite konstigt att man är hemma kan man ju säga haha. Men det är ju bara över natten för imorgon bitti blir det till att dra sej ner till Uddevalla och hälsa på lilla mamsen i några dagar :) Passar ju bra att farsan ska ner till Göteborg och jobba så då får man ju skjuts ner hela vägen :)





Och i Fredags träffade jag min älskade lilla hobo Martina som hittade hem över helgen :D fy faen vad jag har saknat den bruden :( Så man kan ju verkligen säga att man har pratat av sej om allt och ingenting alls. Så skönt med henne är att spelar ingen roll hur lång tid det tar emellan gångerna vi pratar eller träffas för när vi gör det känns det som om det var i går man pratade eller träffades. Äkta vänskap kallas det :) Men nu har hon åkt hem igen :( så får se när vi ses nästa gång då :O om inte allt för länge hoppas jag på i alla fall.


hmm annars får man väl tacka jubelidioterna Rikard, Stefan, Jonas, Jonte, Simon, Patrik, Vivi , Minii och resterande för 3 mupp veckor haha och fler blir det :P 



Nej hoppa in i duschen och sen packa och sen slänga omkull sej och söva innan farsan ringer och väcker en imorgon bitti och det börjar bli dags att bege sej ner mot västkusten :)


pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0