Hemma :)

Då var man hemma i lilla Ludvika igen efter att man har varit nere i Trollhättan och Uddevalla sen i onsdags :)
Det har varit skönt att vart borta i några dagar, men alltid skönare att komma hem :P Borta bra men hemma bäst ;D

Har varit riktigt trevligt faktiskt, och i fredags var det 50 års fest för Carina det var riktigt nice :)

Men nu är man hemma till verkligheten igen, så då är det bara och köra på som förr :P

På förmiddagen fick man besök av minii så han och jag pimpla kaffe och snacka lite skit, den ungen är ju mupp :D haha men på ett bra sätt då da :P

Och om typ en timme kommer Rickard förbi, var ju inte igår man träffade han, lär ju vara några månader sen, så det kan ju vara trevligt :)

Annars står det tvättning på schemat vid en fyra, och sen ska jag väl plantera dom där blommorna jag fick av moster och försöka hålla dom vid liv, så dom inte dör :P då kommer hon och tar mej i örat haha så kan bli spännande detta, eftersom jag inte har gröna fingrar :P så det återstår och se hur det blir med dom :P Får hoppas dom överlever :D

Nej kanske lika bra och börja packa upp och det innan det blir dags för tvätt :P

Pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0