and then!

I helgen har det inte hänt så mycket precis, mest tillbringat timmarna i en bil fram och tillbaka till Uddevalla typ. Då jag och brorsan körde ner morsan dit eftersom hon nu har flyttat dit! Men han även med Trollhättan en vända och hälsade på moster och Tony :)


Jaha så nu bor tanten där nere på västkusten som hon har velat gjort i ett X antal år, så får väl hoppas tanten kommer trivas där nere då :)




Och tro det eller ej, innan vi lämnade dalarna lyckades brorsan få morsan att vara med på kort också :P


Med den extremt snygga skylten jag, syrran och Jörgen gjorde och kastade upp i fredags kväll :P


Och när hon fick se den så trodde tanten inte riktigt sina ögon när hon såg vad det stod på den HAHA


hmm ja får se när man träffar mamiskrutten nästa gång då :O


Sitter hemma just nu och har nog fasen varit lat halva dagen och inte orkat gjort något, men varit så förbaskat trött så jag helst bara har velat dragit täcket över huvet och sövit. Men nu har jag dragit mej i kragen och börjat städat lite granna, och funderar på om man ska orka kasta i hårfärgen i huvet eller inte?


Visar sej om man orkar göra det idag, eller om man skjuter upp det till imorgon!



Den som lever får väl se ^^

Pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0