Fredagsmys!

Veckorna bara springer förbi och nu var det fredag igen då :P

tur att det går framåt så det inte går bakåt mohahaha ja jag har lite kass humor just nu känner jag men vafaen det går det med :)


Hmm gårdagen bestod av att man tvättade och tvättade, Minii kom på besök när han hade lunch så blev och pimpla lite kaffe och snacka skit, och vara på damphumör typ. Tror nog han var lungnare än vad en annan var för en gångs skull annars brukar det alltid vara tvärt om haha.


Mot eftermiddagen vaknade jag av att någon stod och kolla på mej :P ja då var det Minii som var tillbaka och han hade slutat. Så var väl bara att vakna till liv och sen dra sej till borlänge där man skulle fixa lite grejer till bilen och så :)


Idag får vi se vad man hittar på, men det blir nog ganska lungt kan jag tänka för imorgon blir det till att hinka öl :O ja fy tusan nu ska lilla nettiz dricka öl också, var fasen 100 år sen sist xD Förr blev folk förvånad om man var nykter nu förtiden blir folk förvånad om man dricker haha se hur det kan gå :P


aja nej styra upp livet lite granna xD


pöss huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0