Grattis till mej själv :P

Hell yeah idag har varit en riktigt nice dag :) 

Massa fika och presenter xD som det ska vara, så man känner sej ju själv som en liten bakelse eller nått haha och mera blir det imorgon :P så man rullar väl fram snart HAHA




Tårtfanskapet som jag lyckades ådstakomma xD aja den dög :P men bra jävla god va den, fast inte så konstigt eftersom det var jag som gjort den, då hade man ju inte räknat med något annat :P


Och nu tänker jag säga upp mej från denna dag, och får hoppas på att dom gråa håren inte gror över natten xD

Upp halv sju för att sedan bege sej iväg till Vanbo för att jobba :) kan bli spännande och se hur detta ska sluta ;)

men det kommer nog gå alla tiders ska bara hitta dit först HAHA det är nog mitt största problem, eftersom man aldrig har varit där xD

aja natti natt
Pöss huuuuujjj

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fin tårtan blev =)

2011-05-13 @ 09:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0