jahapp :)

Jajemänsan lever det gör man än :P

Och borde väl egentligen ligga och söva nu, men tröttheten har fasen gått över :O så får hoppas att den kommer tillbaka inom en snar framtid annars kan det ju bli lite jobbigt imorgon bitti när man ska upp :P

Hmm i fredags när man slutade kom farsan förbi och vi åkte och hämtade rumsbordet :) var ju på tiden att det anlände haha xD Sen när han dragit kasta jag in morsan i bilen och vi drog upp till lyviksberget och upp på rusta så man kunde köpa sej en ny matta också, eftersom den jag hade verkligen inte blev och passa in då när bordet kom på plats. 

fy fasen det tar sej här på hemmaplan xD

Mot kvällningen blev det att dampa lite med Johanna och sen kom även syrran och Jörgen förbi också :)

Lördagen blev det till att leka med Rikard och Minii och slutade med att vi var nog fasen i nästan hela kommunen och härjade.

söndagen och måndagen var ganska lugna en tur till Borlänge och gjorde den staden osäker en vända. 

Idag har man workat ute på vanbo och när man slutade där var det bara att kasta sej in till stan för då skulle Jag, morsan, brorsan, syrran och Jörgen ut och käka på China :)

Och imorgon vankas det jobb igen, skulle egentligen haft en ledig dag imorgon men så blidde det inte :) 

Nej nu måste jag fasen ta och söva, så man kommer upp imorogn ^^

Pöss huuuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0