Mors Dag!

Mors dag idag då, så får väl hoppas lilla tanten har det trevligt i Uddevalla eller Trollhättan, vart hon nu befinner sej :) Nu när inte vi kan trakasera henne :P


Gårdagen var nice, öl tarmen var verkligen törstig igår kan man verkligen säga hahaha. Men jag var duktig och höll mej i skinnet så var inte som det brukar vara i alla falll haha kanske är tur det liksom :P


trodde jag skulle må som skit idag när man vaknade, men när man vaknade mådde man hur bra som hellst. Inte dåligt det direkt hehe.
Hemma och tar det lilla lugna bara, lite svårt att göra något i detta väder när det tydligen har svårt att bestämma sej om det ska regna eller inte! Se sen om det blir iväg en vända med Johanna och dampa lite granna :)

Men nu ska jag göra något att käka innan jag avlider här ^^

Pösss huuuujjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0