Terkel i knibe!

HAHA här sitter vi och kollar på Torkel i knipa, snacka om att det var 100 år sedan man såg den :P


Men ska man se den är det ett måste att se den på norska annars är den ju inge bra HAHA.


Träffade Emma Eskola idag när jag var ner till hemköp hon och lilla bebisen :D vilken liten söööting det var :)



Imorgon blir det till att dra någon reva på marken med systeryster när hon anländer in till stan, sen blir det väl relativt lungt fram tills att man ska börja pimpla öl :P


Får väl passa på och sörjesupa imorgon då :P då jag egentligen kunde befinna mej i Moss imorgon och kolla på A1, men jag bojkottade dom ju så jag ska väl inte klaga egentligen, men vafaen nu börjar man ju nästan ångra sej lite haha. Äh men vafaen man överlever ju har ju varit på dom några gånger redan xD och sen är ju inte sommarn slut än på ett tag, så man hinner nog med dom innan den är slut ;P



Har även lekt med lilla Steve en vända idag också, haha alltid lika spännande, får se om det blir sej någon tur till Karlstad sen också, woopwoop xD VÄRMLÄNINGAR :D och inte mindre än hans broder som bor där som man inte sett på 300år typ :O hur har vi överlevt? hahahahha xD


Nej nu måste vi fortsätta kolla på filmen så man inte missar hela xD


Pöss huuuuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0