Borläääääänge!!!

Sitter för tillfället hemma hos farsan och väntar på lite käk, hungrig som ett as! Inte så konstigt när man inte hunnit käkat något idag och har hållt igång sen man vaknat.

Idag fick jag mej ett nytt avgassystem av farsan :) vilket verkligen var behövligt med tanke på hur mitt mådde och lät haha dom döda lär ju ha örjat levt igen när jag starta bilen :P Så Rikard och farsan fixade det :) så taaaackar :D

Nu är det bara hastighetsmätaren kvar, men den är snart fixad den med ;) sen jävlar är bilen i sitt vanliga skick igen xD

Gårdagen blev det att umgås med dom bästa, som resterande av denna vecka :) Men igår var vi nog både i hela borlänge och ludvika kommun xD

Så idag fortsätter äventyren ;)

Nej nu är foooden klar så lika bra att dra och käka så man kommer någon vart sen :)

Just ja träffade min älskade babyfriend rikardooooo i tisdags också :D fy faen vad jag saknat den grabben :O
men nu ska det inte dröja så länge tills nästa gång :D

äh mat var det^^

Pöss huuuuuujjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0