LUDVIKA!

Tillbaka i Ludvika är man nu då! 

Helgen har varit nice umgåts med dom bästa :) Full fart hela tiden and I like it. Ska vara full fart, orka vara hemma och bara dega och filosofiera på livet ungefär :P

Imorgon så kommer det nog bli några förändringar i livet, eller ja inte direkt imorgon kanske, men ska ringa några telefonsamtal och fixa lite :) sen jävlar :D wooopwoop. Så förhoppningsvis inom ett halvår är allt klart :D Så lika bra att hålla tummarna för allt som går ;)





Just ja jag och Rikard ska ju tydligen ha barn också LMFAO! Stolpskott finns det gått om kan man ju säga, tur folk vet mer om våra liv än vi gör själva ;P  Men tack för alla jävla skratt vi fick då när vi hörde det HAHA. Och Ja jag var IRONISK DÄR!  Här ska då inte det klämmas ut någon unge förens man har fast inkomst eller gifter sej med Ben Adams eller pappa Bieber ;D haha!

Men jag tror då att detta kommer ifrån dej, med tanke på att jag vet att du inte gillar att jag och Rikard är så pass bra jävla polare som vi är. Och att du ska försöka förstöra vänskapen. Men det är tur du underhåller oss ;) NICE TRY;) Du kan ju alltid försöka :) Och du lär nog inte lyckas direkt, så bara att gilla läget lille vän! :) Vi snackar om allt, så varför skulle vi då inte snacka om det som sägs och det vi hör? :P
Aja inte mitt problem :P

Men litar du inte på din karl eller? :O

Blir hemma några dagar nu eftersom jag har lite grejer att fixa denna vecka och så. Men så fort allt det är klart, så står Borlänge på schemat igen :) Försöka hinna träffa Babyfriend måste jag göra också :)

Nej nu ska jag nog söva lite så man kommer upp imorgon bitti när klockan ringer

Pöss huuuj ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0