ÖJ

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? jadå klart jag gör det.
Har du sett din bästa vän gråta? Ja det har jag.
Vilka vitaminer åt du när du var liten? Ingen aning.
Vad åt du senast? En macka.
Har du fått någon komplimang idag? Jajemän.
Har du varit med i en rättegång? Kollat på.
Är du polare med grannarna? Joda i alla fall Johan och kribbe :)
Vilket språk talar din mamma? Svenska.
Vilka länder har du bott i? Sverige.
Senaste piercingen? Ett nytt hål i ena örat.
När åkte du bil mer än 15 min senast? Idag när jag åkte hem från skogen.
Suger det här? Ja, men måste göra klart den.
Har du varit på stranden? Många gånger.
Minns du din/dina musiklärares namn? Oj, Katarina, Åsa, Lena och Åke. Vilket minne :P
Hur bra är din syn? Riktigt jävla bra.
Har du varit på ett party? Haha ja vem har inte det?
Skulle du kunna simma med hajar? Nej fy farao
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Skulle bli rädd, om en fråga började snacka med mej :O
Har du varit utomlands? Jajemänsan det har jag.
Vad är dina syskon just nu? Ena ligger här och söver, dom andra är väl hemma där dom bor.
Vilken tid gick du upp imorse? Halv 11.
Vad står det i ditt fjärde sms i inkorgen? haha kom hit kl 10 så får vi hitta på nått :)
När var du riktigt sjuk senast? Oj det minns jag inte.
Vem var den senaste kändisen du tog på? WOHO BEN ADAMS :D:D:D
Vad finns i din bakficka? Har ingen bakficka.
Har du färglinser? Nej.
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Va med Rikard på äventyr.
Vad är det första du gör på morgonen? Pissar :P
Vad ska du göra efter det här? Då jävlar ska jag SÖVA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0