Borlänge!

Nu får lilla syser Anna ta och komma hem från lassarettet i Falun. Hon har varit där sen i torsdags kväll och vi får hoppas att hon kommer hem idag.
Dom senaste dagarna har man haft damp turne med Rikard, Anete och Jonte. Haha ganska spännande när dom tre är i farten, då är det bara att hålla i hatten för man vet du aldrig vad dom tre nötterna kan komma på för något HAHA. Men jag har hört att man lever bara en gång så lika bra att leva det fullt ut hahahaha...

Gårdagen blev att tillbringa största delen uppe i Falun hos systeryster med resterande. Sen på kvällen var jag barnvakt åt Sofia. Haha den ungen är ju bra rolig, undrar vart hon får allt i från HAHA. 

Bra jävla drygt känns som om jag är trött 24/7 och har känt så ett tag, känns typ som om jag skulle kunna söva hela dagarna långa. Men får hoppas att det ger sig snart, för är faen skit drygt :/

ÖJ GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKADE BABYFRIEND :D nu har du äntligen blivit lika gammal som en annan :P Så nu är det bara att plocka fram rullatorn ;D mohahahaha

pöss  huuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0