Helgas!

Helgen har jag som vanligt tillbringat i Borlänge med dom bästa :) Har varit full rulle från man satt sin fot där uppe tills man åkte hem :) Så det har varit en riktig nice helg!

Igår kväll fick jag trevligt sällskap en vända :) så vi låg och halvslöa och kolla på tv.

Var även duktig att dra en tur med möbeltvätten så nu har jag tvättat soffan också.

Idag när syrran slutar kommer hon och Jörgen hit och hämtar min gamla soffa så jag blir av med den xD känns lite fullt här inne just nu med två soffor HAHA men men bara och gilla läget för stunden.

får se vad som händet idag då :) har ju egentligen 100 saker som borde göras, men har fasen ingen ork just nu, förkyld och trött som ett as :O Men nått ska jag hinna med i alla fall.

äh orka :P

bara massa svammel xD


Pöss huuujj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0