hmmm...

Fick mej en fråga igår av en person som står mej väldigt nära. Och min reaktion jag jag fick då skulle jag själv ha velat sett HAHA och första komentaren som flög ut var det hoppas jag verkligen inte.  För personen i fråga hade fått höra något av en närastående att det var påväg att hända något speciellt, och då kom frågan hit. HAHA :P... Men efter den frågan och vi hade setat och snackat ett tag om det, så började tankarna skena iväg åt alla håll och kanter. Tänk om det är så? vad fasen gör vi då?  Men ändå känns det inte som om det skulle vara så. Men sen när man mer och mer tänker på det så kanske det finns några tendenser till att det kan vara så? eller så är det bara hjärnspökerna som tar fart :P hahahaha. Kanske är dags att man tar reda på det innan man drar sina egna slutsatser och får lite lätt panik sådär haha.... Så får man väl lösa situationen utöver det, om det skulle visa sej stämma. Vilket man kanske hoppas på att det inte gör HAHA då har vi ett problem :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0