Tisdag!!!

Vaknade 9 idag :O ibland blir man förvånad själv liksom haha.

Så idag har man fått en hel del gjort, städat hela lägenheten, vilket var riktigt skönt när det var gjort. Sofia tittade upp så vi satt och snacka lite skit, sen  drog vi vidare ner till Anita en vända. Tills det blev dags att dra till gränges och hämta Martin :)

Även varit ner till brorsan och försökt styra upp hans liv lite hahaha. ganska spännande, när det gäller han går ju ingenting fort :P så passade på att slita ner hans gardiner och gardinstänger medans jag ändå var i farten haha. Sen var jag högt och lågt :P vilket han hmmm uppskattade? inte direkt kanske haha men vafaen :D

Trött som ett as är jag också, men känns inte som om det är aktuellt att söva riktigt än kanske? då lär jag ju verkligen vakna ännu tidigare imorgon :O och det vill vi ju inte :P Så får försöka hålla ut ett tag till i alla fall :)

pöss huuuuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0